星期五, 3月 02, 2012

[詩歌][歐讚] 我要唱我主耶穌的大愛







演唱:聖歌特讚隊
收錄專輯:讚隊前進

我要唱我主耶穌的大愛到永遠
我要唱 我要唱
我要唱我主耶穌的大愛到永遠
我要唱我主耶穌的大愛

用我口叫人知道
祢大信實 祢大信實
用我口叫人知道
你大信實 直到永遠萬代

我要唱我主耶穌的大愛到永遠
我要唱 我要唱
我要唱我主耶穌的大愛到永遠
我要唱我主耶穌的大愛

I will sing of the mercies of the Lord forever
I will sing I will sing
I will sing of the mercies of the Lord forever
I will sing of the mercies of the Lord

With my mouth will I make know
Thy faithfulness Thy faithfulness
With my mouth will I make known
Thy faithfulness to all generations

I will sing of the mercies of the Lord forever
I will sing I will sing
I will sing of the mercies of the Lord forever
I will sing of the mercies of the Lord

因為祂的慈愛 永遠長存

我要唱我主耶穌的恩惠到永遠
我要唱 我要唱
我要唱我主耶穌的恩惠到永遠
我要唱我主耶穌的恩惠

用我口叫人知道
祢大信實 祢大信實
用我口叫人知道
你大信實 直到永遠萬代

我要唱我主耶穌的恩惠到永遠
我要唱 我要唱
我要唱我主耶穌的恩惠到永遠
我要唱我主耶穌的恩惠

我要唱我主耶穌的恩惠

沒有留言: